Közérdekű adatok
KÉPVISELŐ TESTÜLET
polgármester
alpolgármester
képviselő, a Pénzügyi és Gazdaságfejlesztési Bizottság tagja
képviselő
képviselő
képviselő, a Pénzügyi és Gazdaságfejlesztési Bizottság elnöke
képviselő, a Pénzügyi és Gazdaságfejlesztési Bizottság tagja
BIZOTTSÁGOK
A Képviselő-testület Pénzügyi és Gazdaságfejlesztési Bizottságot (a továbbiakban: bizottság) hozott létre. A bizottság véleményezi a feladatkörébe tartozó előterjesztést, amelyre vonatkozóan
- módosító javaslatot tehet,
- nem kellő előkészítettségre hivatkozva javasolhatja a kiegészítést,
- javasolhatja, hogy az előterjesztést a Képviselő-testület vegye le a napirendjéről.
A bizottságnak a döntést indokolnia kell.
Pénzügyi és Gazdaságfejlesztési Bizottság
Elnöke: | Szénégető Orsolya |
Tagjai: | Balogh István |
Verhóczki Péter | |
Külső tagjai: | Batta Zsolt |
Kollár Tiborné |
ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK
Szirmabesenyő Nagyközség Polgármesteri Hivatalának szervezeti egységei a település két különálló épületében működnek. A polgármester, a jegyző, aljegyző és a hivatali munkatársak egy része – szociális ügyintéző, műszaki ügyintéző, anyakönyvvezető, – a Kossuth u. 5 szám alatti központi épületben, a gazdasági-pénzügyi részleg, az adócsoport, valamint a településüzemeltetési / műszaki iroda az Állomás utca 1. szám alatt, a Szirmay-kastély udvarában található. A központi épületben fogadja ügyfeleit a Miskolci Járási Hivatal kihelyezett egysége, és ez a székhelye az önkormányzat gazdasági társaságának – a Szirmabesenyői TGV Nonprofit Kft-nek – is. A Polgármesteri Hivatal nagyterme szolgál a képviselő-testületi ülések és a házasságkötések állandó helyszínéül.
Szirmabesenyő Nagyközség Önkormányzata a közigazgatási hatósági eljárásban az elektronikus ügyintézést még nem alkalmazza, tekintettel arra, hogy Szirmabesenyő Nagyközség Önkormányzatánál az elektronikus ügyintézéshez jelenleg sem a tárgyi, technikai, sem a személyi feltételek nem biztosítottak. Az ügyfeleknek csupán töredéke teljesíti az elektronikus ügyintézéshez szükséges feltételeket. Ugyanakkor jogszabály 2018. január 1-től kötelezővé teszi az elektronikus ügyintézés lehetőségének a biztosítását az önkormányzatok számára, így az erre való felkészülést megkezdtük.
Fentiek alapján jelenleg nem intézhetők e-mailben egyedi hatósági ügyek (pl: építéshatósági ügyek, birtokvédelmi kérelmek, és más kérelemre induló ügyek, stb.), így elektronikus úton eljárást kezdeményezni, nyilatkozatot pótolni, az eljárásra befolyást gyakorolni nem lehet. A kérelmeket írásban, aláírva, jogi személy esetén lepecsételve (a képviseletre jogosultságot igazoló felhatalmazó okirattal) kérjük eljuttatni Hivatalunkhoz.
A Polgármesteri Hivatal e-mail címein bejelentést tehetnek közérdekű ügyekben (pl: kátyú, rongálások, havazás, viharkárok stb. bejelentése) ahol a hatóság hivatalból is köteles eljárni. A bejelentett ügyekben sürgősségi sorrendben a Polgármesteri Hivatal intézkedik, melyről a bejelentőt az ismert e-mail címén tájékoztatjuk.
A gördülékeny ügymenet érdekében kérjük, hogy tartsák be a megadott ügyfélfogadási időpontokat!
POLGÁRMESTERI HIVATAL SZERVEZETE ÉS TISZTSÉGVISELŐI
Polgármester | Bodnár Krisztián |
Polgármesteri asszisztens | Birta Beáta |
Jegyző | dr. Szakos Judit |
Aljegyző | dr. Rónai István |
Adó Csoport | Szilágyi Ágnes - adóügyi ügyintéző |
Nagyné Kovács Krisztina - adóügyi ügyintéző | |
Igazgatási csoport | Csoma Istvánné - szociális ügyintéző |
Kondás Mariann - anyakönyvvezető | |
Pénzügyi Csoport | Petra-Nagy Krisztina - csoportvezető |
Kovácsné Göndör Emese - pénzügyi ügyintéző | |
Ács Anita pénzügyi - ügyintéző | |
Csont-Dojcsák Laura - pénzügyi ügyintéző | |
Vadásziné Csoma Éva - pénzügyi ügyintéző |