kormányhivatal

Tájékoztatás veszélyhelyzet alatt lejáró okmányokkal, valamint védettségi igazolvánnyal kapcsolatosan

A koronavírus járvány miatt bevezetett veszélyhelyzetnek köszönhetően, annak lejártát követő 60. napig nem kell meghosszabbítani a lejáró okmányokat.

Aki viszont mégis szeretné megújítani a személyes iratait, annak erre online is lehetősége van, de a kormányablakokba is tud időpontot foglalni. A járvány elleni védekezés elősegítése érdekében a kormányhivatali ügyfélszolgálatokon — így a kormányablakokban és az okmányirodákban is — kizárólag előzetes időpontfoglalást követően lehet ügyeket intézni.

A kormányablakba történő időpont foglalásra:

Gyakori kérdésként merült fel az elmúlt napokban, hogy mi a teendő abban az esetben, amennyiben valaki jogosult a védettségi igazolványra, de valamilyen okból kifolyólag nem kapta meg. Ennek tényét egyrészt a vedettseqiigazolvany@1818.hu e-mail-címen lehet írásban jelezni, illetve az ügyfélkapu-regisztrációval rendelkezők a https://www.magyarorszaq.hu/szuf fooldal#fooldal honlapon keresztül is igényelhetik.
(Egészségügy menüpont -> egészségbiztosítás egészségügyi szolgáltatásai -> koronavírus elleni védettségi igazolvánnyal kapcsolatos ügybejelentő).

Miskolci Járási Hivatal: 3530 Miskolc, Petőfi utca 23.
Telefon: +36 46 795 601
Fax: +36 46 795 701