Tájékoztatjuk önöket, hogy a BMH Nonprofit Kft. személyes ügyfélszolgálati irodáiban a 2021. november 3-tól óvintézkedések kerülnek bevezetésre.
Kérjük az ingatlanhasználókat, hogy személyes ügyintézés során ügyfeleink és kollégáink egészségének és biztonságának megóvása céljából az alábbi óvintézkedéseknek megfelelően szíveskedjenek eljárni:
- Az ügyfélszolgálat személyes igénybevétele során az ingatlanhasználó számára javasolt a szájat és az orrot eltakaró védőmaszkot viselni és köteles a kihelyezett fertőtlenítőt használni.
- Ügyfélszolgálati helyiségeinkben a járványügyi ajánlásokat figyelembe véve, egyszerre csak meghatározott számú ügyfél ügyintézését tudjuk biztosítani. Kérjük ügyintézéshez kísérő nélkül megjelenni szíveskedjenek, mivel kollégáink fogyasztási helyhez kötötten 1 főt fogadnak ügyfélszolgálati helyiségeinkben.
- Az ügyintézés során az 1,5 méteres védőtávolságot szükséges betartani.
Kérjük, hogy az ügyintézések során lehetőség szerint az elektronikus, papír alapú, illetve a telefonos kapcsolattartást előnybe részesíteni szíveskedjenek. Ügyfélszolgálati irodáinkban munkatársainkon kívül átmenetileg maximum 1, illetve 2 fő tartózkodhat az alábbiak szerint:
- Encs: 1 fő
- Sajószentpéter: 1 fő
- Kazincbarcika: 2 fő
- Sátoraljaújhely: 1 fő
- Mezőkövesd: 1 fő
- Szerencs: 1 fő
- Miskolc: 2 fő
- Tiszaújváros: 1 fő
- Ózd: 1 fő
További információk:
- Weboldal: www.bmhnonprofit.hu
- Telefon: +36 21 3500 111
- E-mail: ugyfelszolgalat@bmhnonprofit.hu
- Levelezési cím: 3510 Miskolc, Pf. 583