kormanyablak_busz

2022. szeptember 13-án kedden Kormányablak busz érkezik Szirmabesenyőbe. A busz 09:00 és 12:00 közötti időpontban a Polgármesteri Hivatal előtti területen várja a Tisztelt Lakosságot a mellékelt tájékoztatóban feltüntetett  ügyekben.

A kormányablak buszban azonnali ügyintézésre, illetve okmányok igénylésére van lehetőség az alábbi
ügytípusokban:

  • személyi azonosítót és lakcímet igazoló hatósági igazolvány kiállítása, pótlása;
  • lakcímváltozás bejelentése (amennyiben az ügyfél rendelkezik a tulajdonjogot igazoló okirattal);
  • személyazonosító igazolvány igénylése;
  • ideiglenes személyazonosító igazolvány kiadása;
  • vezetői engedély kiadása, cseréje;
  • útlevéllel kapcsolatos ügyintézés;
  • mozgáskorlátozottak parkolási igazolványával kapcsolatos ügyintézés;
  • elveszett okmányok bejelentése, pótlása;
  • ügyfélkapu regisztráció, módosítás és aktiválás;
  • ügyintézési rendelkezés megtétele.

Részletes tájékoztató

FIGYELEM!
A díjköteles eljárások díjának megfizetése a helyszínen kizárólag bankkártyával lehetséges vagy postai csekket adnak az ügyfelek részére, melyet a településen lévő postahivatalban fizethetnek be. Készpénzfizetésre nincs lehetőség.